Gabriela | amz GUIDE

Nejčastější chyby prodejců na Amazonu

3 chyby, které na Amazonu nikdy nedělejte

Když jsem v roce 2014 začínala s prodejem na Amazonu dopustila jsem se snad všech chyb, které znám. No dobře..asi ne všech. Podařilo se mi založit prodejní účet na Amazonu bez jeho blokace. Ale jinak bych mohla napsat knihu:

 “TOP 100 Chyb, které na Amazonu nedělejte.“

A možná to jednou udělám. 🙂

Dnes pro vás mám alespoň tři. Zásadní chyby, které dělají nepozorní začátečníci a platí za to vysokou daň následujících x měsíců. 

CHYBA Č. 1 VÍCE PRODEJNÍCH ÚČTŮ

Často slyším od klientů: “ My jsme kdysi účet měli, ale chceme nový.” V tuto chvíli se mi rozblikají v hlavě všechny kontrolky

Dle pravidel Amazonu můžete na jedno IČO mít založen pouze jeden prodejní účet na Amazonu. 

Máte historicky založený prodejní účet na Amazonu? Zjistěte si email na který byl založen a následně zjistěte jeho stav. I starší prodejní účty lze opět oživit. 

Zamítnutá registrace Amazon

CHYBA Č. 2 NEČTETE NÁVODY

Nejčastější chyba nového prodejce na Amazonu je opravdu o čtení. Konkrétně o čtení instrukcí při registraci v Seller Central na Amazonu. 

Každý požadavek a dokument má přesné specifikace. Nesprávný dokument opakovaně nahraný do administrace může způsobit blokaci účtu. V mém eBooku najdete konkrétní příklady chyb při zadávání dokumentů.

CHYBA Č. 3 PŘÍLIŠ MNOHO PRODUKTŮ

Začínáte na Amazonu? Učíte se? Nedělejte stejnou chybu jako já. Začínala jsem na Amazonu s přibližně 600 produkty. Samozřejmě, že obsahovaly spousty chyb a já pár měsíců nedělala nic jiného, než je opravovala. 

Pokud se chcete pobavit, přečtěte si můj eBook

A pokud chcete začít na Amazonu v naprosté pohodě, vyberte vaše TOP produkty. Naučte se s Amazonem a následně rozšiřte své portfolio. Jak vybrat TOP produkty naleznete v mém eBooku